Gratis prothese check

Gratis prothese check

Gratis prothese check

Laat gratis uw uitneembare kunstgebit checken door onze klinisch prothese technieker.

De kunstgebit check | geheel vrijblijvend

Wij bieden u een gratis check aan aan uw kunstgebit. Uw prothese wordt gecontroleerd en u krijgt een persoonlijk advies over de mogelijkheden voor eventuele aanpassingen aan uw prothese of een klikprothese. Maak hier direct een afspraak voor een gratis check!

Krijg 75 % vergoed

Een kunstgebit (ook wel gebitsprothese genoemd) wordt eens in de vijf jaar vergoed vanuit uw basisverzekering. Deze vergoeding geldt voor zowel een volledige prothese als een gedeeltelijke prothese. Uw tandprotheticus kan u precies vertellen wat een behandeling kost. Afhankelijk van uw (aanvullende)verzekering kan dit percentage verder oplopen tot 100 %.

Praktijk sfeerbeeld

Gratis kunstgebit check aanvragen

Let op! Deze check is alleen gratis:

1. Wanneer u een uitneembare prothese in de boven- en/of onderkaak heeft;

2. Wanneer de check wordt uitgevoerd door een KPT'er.

Praktijk sfeerbeeld
Geboortegeslacht *
Bent u al bij onze praktijk ingeschreven? *
Wilt u berichten per email ontvangen?

Afspraak maken?

Wilt u een afspraak maken of patiënt worden bij Mondzorgcentrum Oosterparklaan? Geef aan of u een nieuwe of bestaande patiënt bent:

Wennen aan een kunstgebit

Wennen aan een kunstgebit

Ondanks dat onze klinisch prothesetechnicus uw prothese volledig op maat maakt, is het natuurlijk toch wennen. Ons advies is: houd uw nieuwe kunstgebit direct in en probeer er meteen mee te eten en praten.

Mocht er toch druk of pijn ontstaan, dan staan wij uiteraard altijd voor u klaar om de nodige aanpassingen te doen. Vijl of schuur zelf nooit aan uw prothese, maar neem contact met ons op.

Praktijkinformatie

Openingstijden

Gesloten
maandag08:00 - 12:15 | 13:00 - 17:00
dinsdag08:00 - 12:15 | 13:00 - 17:00
woensdag08:00 - 12:15 | 13:00 - 17:00
donderdag08:00 - 12:15 | 13:00 - 17:00
vrijdag08:00 - 12:15 | 13:00 - 17:00
zaterdagGesloten
zondagGesloten

* Tijdens feestdagen kunnen tijden afwijken.

De route naar onze praktijk

Eerste Oosterparklaan 76-78
Utrecht 3544AK
Route

Patiëntervaringen

916 reviews · ⭐ 8.6 gemiddeld

9

Het is zeer vriendelijke manier behandeld en de vragen duidelijk beantwoord door de tandarts

Bekwaam, professioneel en heel begripvol.

Ik was gespannen voor de ingreep. De tandarts en assistente hebben dit begrepen, mij vertrouwen geven en de behandeling met grote professionaliteit uitgevoerd.

Pechgeval

Ik ben zeer goed geholpen op 1 dag door de tandarts en de tandtechnicus. Door een ongeval kon ik heel snel terecht en zijn de problemen verholpen. Dank Mark en Monique.

Vakkundig en vriendelijke hulpverleners

Goede uitleg over wat er mogelijk is en servicegericht

Goede zorg

Snel en deskundig

Heel goed behandeld

Hele lieve vrouw ben heel goed behandeld.

Alles goed

Top

Nice personal

Profesional and humanity treatment

Good

Very professional

Klantvriendelijk

Wordt op tijd geholpen en toegankelijk.

Fijn geholpen

Duidelijke uitleg wat de handelingen zijn. Ik voel me erg op me gemak. Daarbij wordt rekening gehouden met de stand van ligging ivm astma. Zeer behulp en zorgzaam

Helemaal top.

Helemaal top.

Prima geholpen!

Prima geholpen!

Goede behandeling en vriendelijk contact

zie boven

Persoonlijke aandacht door tandarts Ana

Fijn dat niet zomaar standaard t protocol wordt gevolgd, maar wordt gekeken wat het beste past bij mijn gebit.

Wat een geweldige tandarts

Ik heb de behandeling als heel prettig en professioneel ervaren.

zoals zorg hoort te zijn

Mijn twee kinderen hadden een afspraak bij mondhygienist Emine. Aangezien het mij zo goed is bevallen, heb ik ook voor mijzelf een afspraak bij haar gemaakt. Zij is vriendelijk, luistert naar je wensen/ issues en voert ze daadwerkelijk ook uit. Eind resultaat, heel tevreden!!

Goed geholpen

Kies eruit gehaald en heeft geholpen! Fijn verlopen

Super lief mondhygiënist

Doet haar werk met liefde. Super goed gereinigd. Eerder hadden wij een andere waar wij een heel slecht ervaring mee hadden.

uitstekende behandeling

uitstekende behandeling

Top

Top!

Fijn contact en kundige advisering

Ik wordt betrokken betreffende mijn gebit. Ana legt veel uit en laat het je ook zien. Ik kan mijn vragen bespreekbaar maken. Ze denkt met me mee, bespreekt verschillende mogelijkheden en/of opties. De mensen in mijn omgeving, die ook nu cliënt zijn bij Ana, na mijn mondelinge aanbeveling, zijn ook zeer tevreden over Ana. Wat kan ik dan nog meer zeggen.

Was goed

Het was goed